+48690170051

Odkrywaj świat ze smakiem

Jedzenie to bez wątpienia jeden z głównych powodów, dla którego ruszamy w podróż. Wodzeni intensywnymi zapachami, eksplorujemy miejscowe targowiska, przydrożne garkuchnie, jak również cenione restauracje, bo najważniejszym jest, aby doświadczyć kulinarnego kolorytu odwiedzanego kraju na wielu płaszczyznach. W SZAMANE stawiamy na doświadczanie świata od kuchni, bo to przez nią poznajemy kulturę i zwyczaje w iście unikalny sposób. Jeśli uwielbiasz poznawać nowe kraje z perspektywy talerza, chciałbyś przyrządzić ulubione danie pod okiem lokalnego kucharza i lubisz spędzać czas w gronie osób zafascynowanych kulturą jedzenia, to świetnie trafiłeś. Zapraszamy na kulinarną przygodę, której nie zapomnisz na długo!

Najbliższe wyjazdy kulinarne

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży turystycznej nasze wycieczki kulinarne są pieczołowicie przygotowane, aż do ostatniego kęsa! Każdy z kierunków został przez nas dokładnie zbadany, dzięki czemu w programie wycieczek znajdziesz tylko najsmaczniejsze wybrane przez nas kąski! Sprawdź, gdzie wkrótce zabieramy nasze kubki smakowe!

Dlaczego z nami?

Różnorodne smaczki

Weźmiesz udział w warsztatach gotowania pod okiem lokalnego kucharza, a także skosztujesz dań na lokalnych targach i w cenionych restauracjach. Dzięki temu kompleksowo poznasz kuchnię danego kraju.

Profesjonalne warsztaty gotowania w Azji - gotujemy w grupie

Eksperci od Azji

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w organizacji przygodowych wyjazdów do Azji. Stawiamy na komfort podróżowania w małych grupach (8-14 osób), pod okiem profesjonalnego pilota.

Warsztaty gotowania w Azji - zwiedzanie Bali

Przygoda i Relaks

Nasze wyprawy to nie tylko gotowanie i jedzenie! To szeroki wachlarz interesujących aktywności i ekscytujących doświadczeń oraz błogi relaks na rajskich plażach i w butikowych hotelach!

Wyjazdy kulinarne do Azji - Zwiedzanie Bali

Co mówią o nas uczestnicy?

Michał
2024-04-10
Bardzo polecam! Pierwszy raz korzystałem z takiego biura i takiej formy wyjazdu. Jak ktoś się zastanawia jak to będzie że nie zna języka i nie zna innych uczestników to polecam się przełamać i nie zastawiać. Na plus bardzo dobry kontakt z biurem przed wyjazdem, odpowiadali cierpliwie i rzeczowo na moje pytania których było sporo. Program zrealizowany w 100% w bardzo dobrej atmosferze na samym wyjeździe. Dziękuję Szamane ;)
Anna Fryda
Z Szamane nigdy nie będziesz głodny! Wspólnie z mężem mieliśmy okazję podróżować z Pauliną i Pawłem i odkrywać smaki Azji. Mogliśmy poczuć klimat lokalnej kuchni i bardziej wyrafinowanych miejsc. Z wyjazdu wróciliśmy głodni tylko kolejnych przygód! ;) Serdecznie polecam wyprawy z Szamane.
Gospel Joy Fundacja
2024-03-28
Z Szamane pojechałam na wyjazd do Wietnamu. To był absolutnie mój wyjazd życia. Zobaczyliśmy i doświadczyliśmy tyle, ile sama byłabym w stanie zrobić podczas 4 różnych wyjazdów. Organizacja i przygotowanie na 6+, ilość atrakcji na 6+ i doświadczenia kulinarne, w tym warsztaty, również na 6+. Absolutnie polecam! Wyjazd całkowicie wart swojej ceny. Agnieszka Baca
Marle P.
2024-03-26
Jestem zachwycona organizacją wyjazdu do Wietnamu już od samego początku początków, czyli od wysłania mojego zgłoszenia na wyjazd. Od Organizatorów otrzymałam szczegółowe wszelkie informacje, począwszy od instrukcji przygotowania niezbędnych dokumentów, poprzez instrukcje, co spakować, jak się przygotować, a także, co warto poczytać itp. :) Podczas wyprawy, już od pierwszego spotkania na lotnisku, czułam się zaopiekowana i bardzo bezpiecznie. Wyjazdowy stresik znika ekspresowo :) Organizatorzy to przymili ludzie, pasjonaci, szybko integrują się i wtapiają w grupę. Plan całej wyprawy był tak bogaty, że już podczas samego czytania, ekscytacja sięgała zenitu :D A sam wyjazd cudowny! Sporo atrakcji, przeplatanych oczywiście degustacjami, wspólnymi posiłkami, wyprawami na wyśmienite szamanko :) poznawanie lokalnych społeczności, warsztaty kulinarne, zwiedzanie. Do tego dbałość o noclegi w naprawdę ciekawych, komfortowych miejscach. Szamane.pl polecam zarówno starym wyjadaczom wypraw po świecie, jak i totalnym nowicjuszom. Gwarancja niezapomnianych wrażeń.... i spotęgowany głód kolejnych wypraw, czego sobie życzę :D :D :D
Ewa Ryńska
2024-03-25
Moja decyzja o wyjeździe z biurem Szamane.pl była spontaniczna. Zachwycił mnie program wyjazdu do Wietnamu i obietnica fantastycznych kulinarnych doznań. I był to strzał w 10!!!! Sama jestem zdziwiona, że ten wyjazd wyszedł tak wspaniale i nie było momentu, że coś nie zagrało. To niesamowita i całkowita zasługa pary przesympatycznych, wspaniałych i doświadczonych podróżników: Pauliny i Pawła. Cały program został zaplanowany i zrealizowany perfekcyjnie, czułam się zaopiekowana, uszczęśliwiona i moim jedynym obowiązkiem było dobrze się bawić, podziwiać i smakować :) Moja ciekawość została w pełni zaspokojona, a wrażenia i wspomnienia z tego wyjazdu zostaną ze mną na zawsze. Każdemu szczerze i za darmo ;) polecam biuro Szamane.pl. Jeżeli kochasz jeść, poznawać nowe smaki, a przy okazji zwiedzać świat to Szamane.pl jest dla Ciebie! Ja już planuję po cichu, jak tu znów się z Pauliną i Pawłem wyrwać w jakieś smaczne rejony :)
Staszek Górski
2024-03-21
Jestem zachwycony poziomem przygotowania i przeprowadzenia wyjazdu. Wszystko gra jak w zegarku. Kuchnia i atrakcje kulinarne dobrze dobrane i zróżnicowane. Przewodnicy są profesjonalni i co bardzo ważne, bardzo spokojni. Rozwiązują problemy z uśmiechem na ustach. Jako uczestnik już dwóch wyjazdów z nimi, ani razu nie martwiłem się, "co teraz będzie". Po prostu spokojnie czekałem na rozwiązania problemów, ogarnięte przez Paulinę i Pawła. Moja ocena 100/100 !!!

Biuro podróży kulinarnych Szamane

Masz ekipę ale nie masz pomysłu?

Zorganizujemy dla ciebie wyjazd!

Chcesz zorganizować wyjazd z przyjaciółmi lub wyjazd firmowy w poszukiwaniu dobrego smaku? Zgłoś się do nas! Zorganizujemy wyjazd pod twoje potrzeby. Kulinarnie, przygodowo, z adrenaliną!